فقط چند روز تا معرفی آیفون 12

رویداد اپل 2020

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

اپل رسما اعلام کرد که قصد دارد گوشی آیفون 12 همراه با اپل واچ سری 6 و آیپد جدید خود در تاریخ 15 سپتامبر 25 شهریور را معرفی کند .

مانند کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل ، این رویداد هم به دلیل نگرانی های ناشی از شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می شود .

کمپانی اپل معمولا در ماه سپتامبر هر سال کاربران را با محصولات جدید خود شگفت زده می کند . این روند معرفی محصولات جدید شرکت اپل معمولا به این صورت است که در ماه سپتامبر گوشی های جدید خود را همراه با اپل واچ معرفی میکند و آیپد و مک های جدید خود را در ماه اکتبر معرفی می کند . اما اینبار با توجه به دعوت نامه ای که برای خبرنگاران ارسال کرده معلوم می شود که قصد دارد بیشتر روی اپل واچ و تبلت جدید خود تمرکز کند و گفته است به دلیل مشکلات تولید مربوط به بیماری همه گیر ویروس کرونا امسال با چند هفته تاخیر روبرو خواهد شد. به احتمال زیاد آیفون های جدید در ماه اکتبر وارد بازار می شوند و اپل در آن زمان رویداد جدیدی را برای تمرکز بر روی گوشی های خود برگزار خواهد کرد.

همچنین اعلام کرده است که جدیدترین آیفون ها از قابلیت اتصال فوق العاده سریع 5G برخوردار هستند.

در حالی که قسمت عمده درآمد اپل هنوز از طریق آیفون تأمین می شود ، این شرکت فعالیت های خود را متنوع کرده است. با آمدن تیم کوک تمرکز اپل بر روی اپل واچ بیشتر شد و از آن زمان تاکنون بازار ساعت را به دست گرفته است. به جای قرار دادن اپل واچ به عنوان یک کالای لوکس ، اپل تمرکز خود را برای تأکید بر سلامتی و تناسب اندام تعبیه شده در ساعت تغییر داده است ، عناصری که به ویژه در جهان برای مقابله با ویروس کرونا مهم هستند.

طبق گزارشی که شرکت تحقیقاتی استراتژی آنالیز داده است سال گذشته اپل واچ با اختلافی ناچیز از صنعت ساعت های سوئیسی پیشی گرفت . به گفته این شرکت تحقیقاتی ، اپل در سال 2019 حدود 31 میلیون دستگاه از این محصول را به فروش رساند. در حالی که تمام مارک های ساعت های سوئیسی توانستند 21 میلیون دستگاه خود را به فروش برسانند. 

در عین حال ، iPad ها و Mac های اپل به دلیل استفاده دانش آموزان و حضور در خانه به جای مدرسه  به دلیل شیوع ویروس کرونا ، تقاضای زیادی داشته اند.

انتظار داریم در این مراسم با ۴ آیفون جدید ملاقات کنیم که مدل‌های استاندارد به صفحه نمایش ۵.۴ و ۶.۱ اینچی مجهز می‌شوند و مدل‌های پرو از نمایشگر ۶.۱ و ۶.۷ اینچی بهره می‌برند. به احتمال زیاد مدل‌های پرو دارای دوربین اصلی سه گانه خواهند بود و نسخه‌های استاندارد به دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهند شد. علاوه بر این موضوع، انتظار می‌رود اپل برای نسخه پرو گوشی‌های آینده خود نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز درنظر بگیرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

خبرنامه دنیای تراشه

با عضو شدن در خبرنامه چیپست، به ما اجازه می دهید تا در هنگام رویدادهای مهم، به سرعت شما را در جریان بگذاریم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.